Selasa, 17 Februari 2015

kek batik :)

Assalamualaikum ..

cuti ! cuti ! .. ( menjerit dengan suara yang sangat kuat )

ingat tak cerita aku teringin nak makan kek batik tu ?? hah .., meh tengok SINI ..dah tengok ?? jom sambung baca balik ..keh keh ..

hari ni aku tak tahu angin apa yang masuk dalam badan aku tetiba je rajin nak buat ..(tersimpul malu )
sebenarnya ibu yang bising ye lah sibuk nak cari bahan ,tapi tak buat-buat .. jadi untuk tidak membuatkan ibu membuka syarahan sepanjang hari lebih baik  aku buat .. ( tutup muka )


adik aku paling tak menyempat nak makan ..panas lagi dah suruh potong .. haisy .. cubit karang tau lah .. 
dah makan baru aku teringat .. mie ada cakap dengan aku ..

naa.. kalau kau buat kek batik jangan lupa bagi aku tau ..

hehe .. nampak nya kempunan lah kau.. nak buat macam mana dah tinggal  berapa ketul baru aku teringat .. hua hua hua ..* bisik *





4 ulasan:

  1. aduh.. kek batik ni lah kegemaran.. asal plan nak buat, asyik tak sempat.. ahhh. :'(

    BalasPadam
  2. rindu nya nk mkn kek ni. senang pulak tu buat (mcm la pnah buat sndiri)

    BalasPadam

sila lah tinggalkan komen anda ye .. insyaallah komen anda akan dilayan ..

-ada masa jemput datang sini lagi ye :)
-salam rindu *hug*