Sabtu, 14 Februari 2015

teringin ke nafsu ?

Assalamualaikum ..

bila petang macam ni rasa nak makan hati pun ada .. oppss .. bukan makan hati tapi makan dalam .. ehh ???
apa-apa lah eyna oii .. merapu je .. keh keh ..

sebenarnya dari minggu lepas perut ni rasa nak makan kek batik .. bayangkan bila tidur termimpi-mimpi , bila makan terbayang-bayang .. walaupun waktu tu aku cuma makan telur goreng je ..

tapi tulah ..walaupun nafsu makan tu sebesar unta ..tapi sifat malas tu tetap sebesar gajah dalam diri ni ..
aku harap dapat mengubah sifat malas aku ni ..Aminn ...

jadi nak taknak .terpaksa lah aku tahan dulu keinginan perut aku ni .. tunggu mood rajin aku datang baru aku dapat melayani keinginan perut yang semakin lama semakin kuat melantak ..

p/s - harap ada yang sudi buat kan .. * muka comel *
























































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lah tinggalkan komen anda ye .. insyaallah komen anda akan dilayan ..

-ada masa jemput datang sini lagi ye :)
-salam rindu *hug*